G.P.N. VALEA ANEI
GRUPA COMBINATĂ
Prof. înv. Preșcolar: MOISEANU IONELA – LAVINIA
Perioada: 16.03.2020– 20.03.2020
TEMA SĂPTĂMÂNII: ,,Învățăm să protejăm natura”
Le voi sugera părinților, ca împreună cu copiii lor, să realizeze activități adecvate temei, cum ar fi:
-să observe imagini din natură (planșe sau să iasă pur și simplu în curte și să observe copacii, florile iarba etc.) și să discute pe baza acestor imagini;
- să discute cu copiii despre modalitățile prin care pot proteja natura;
- să audieze cântecele pe baza temei, de exemplu ,,natura și ecologia”;
- să îngrijească o plantă sau să facă curat în gradină;
- să realizeze pubele din carton în culori specifice pentru reciclarea gunoiului;
- să realizeze puzzle-uri cu o imagine din natură;
-să învețe cântecelul ,,Ce ți-ar spune un copac”
- să observe imagini cu diferite forme de relief;
- să numere uneltele din gospodărie, folositoare la ingrijirea grădinii;
- să deseneze, să picteze, să coloreze un peisaj din natură;
-să memoreze poezia ,,Micul ecologist”
- să citească împreună cu copiii povești cum ar fi: Ploaie pentru floarea ce mică, de I. Străuț, Cireșul, de C. Gruia, Copacul darnic sau alte povești specifice temei.
- să pargurgă un traseu aplicativ în aer liber;
- să modeleze din plastilină copaci, flori;
-să rezolve fișe de lucru ce vor fi postate pe grupul de messenger.
Fișa 1 -Sarcini de lucru:
- Spune ce face copilul din fiecare imagine.
- Colorează cu albastru pătrățelul de lângă imaginea care arată cum putem economisi apă și cu verde, pe cel de lângă imaginea care arată cum putem păstra sănătatea copacilor.
-Colorează imaginile și spune ce mai putem face pentru a proteja natura.
Fișa 2 – Sarcini de lucru:
- Formează grupe cu elemente de același fel;
GRUPA COMBINATĂ
Prof. înv. Preșcolar: MOISEANU IONELA – LAVINIA
Perioada: 16.03.2020– 20.03.2020
TEMA SĂPTĂMÂNII: ,,Învățăm să protejăm natura”
Le voi sugera părinților, ca împreună cu copiii lor, să realizeze activități adecvate temei, cum ar fi:
-să observe imagini din natură (planșe sau să iasă pur și simplu în curte și să observe copacii, florile iarba etc.) și să discute pe baza acestor imagini;
- să discute cu copiii despre modalitățile prin care pot proteja natura;
- să audieze cântecele pe baza temei, de exemplu ,,natura și ecologia”;
- să îngrijească o plantă sau să facă curat în gradină;
- să realizeze pubele din carton în culori specifice pentru reciclarea gunoiului;
- să realizeze puzzle-uri cu o imagine din natură;
-să învețe cântecelul ,,Ce ți-ar spune un copac”
- să observe imagini cu diferite forme de relief;
- să numere uneltele din gospodărie, folositoare la ingrijirea grădinii;
- să deseneze, să picteze, să coloreze un peisaj din natură;
-să memoreze poezia ,,Micul ecologist”
- să citească împreună cu copiii povești cum ar fi: Ploaie pentru floarea ce mică, de I. Străuț, Cireșul, de C. Gruia, Copacul darnic sau alte povești specifice temei.
- să pargurgă un traseu aplicativ în aer liber;
- să modeleze din plastilină copaci, flori;
-să rezolve fișe de lucru ce vor fi postate pe grupul de messenger.
Fișa 1 -Sarcini de lucru:
- Spune ce face copilul din fiecare imagine.
- Colorează cu albastru pătrățelul de lângă imaginea care arată cum putem economisi apă și cu verde, pe cel de lângă imaginea care arată cum putem păstra sănătatea copacilor.
-Colorează imaginile și spune ce mai putem face pentru a proteja natura.
Fișa 2 – Sarcini de lucru:
- Formează grupe cu elemente de același fel;
Comentarii
Trimiteți un comentariu